mandag den 7. oktober 2013

Teknik, teknik, teknik!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

SH: 45 kg (5 reps) - 55 kg (4 reps x 2) - 65 kg (4 reps x 4)

SH/Vend: 45 kg (1+3 reps) - 55 kg (1+3 reps x 3) - 65 kg (1+3 reps x 4)

Udfaldsskridt: 35 kg (10 reps x 2) - 45 kg (10 reps x 4)

Rygbøjninger: 10 reps x 4 @ 5 kg

Skulderøvelser med elastik: 2 øvelser x 5 reps x 3 sæt


Finisher:

Sit ups: 90 reps @ 10 kg


Kommentar: Den næste uges tid eller to, vil mine træk og opadstød blive taget mere eller mindre helt ud af programmet. Mine skuldre og arme skal have lidt ro igen, og der skal arbejdes igennem med mine vendinger - gerne uden at min hjerne kortslutter! :oops: Vi fik i dag arbejdet rigtig godt med det tekniske i mine vend - der var helt klart nogle ting, som faldt lidt på plads. Dermed på ingen måde sagt, at det var det! Nok nærmere langt fra - der skal de næste par uger arbejdes meget hårdt og intensivt med teknikken. Jeg er dog ikke i tvivl om, at vi har fat i noget rigtigt! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar