søndag den 27. oktober 2013

På tur med træneren & PR // 2 reps @ 130 kg i ben bag!

Opvarmning:

3 runder af:
20 sit-ups
10 rygbøjninger


Vægtløftning:

Ben bag: 45 kg (4 reps) - 70 kg (3 reps) - 90 kg (3 reps) - 115 kg (3 reps) - 130 kg (2 reps) PR


Kommentar: Anders skulle i dag holde oplæg/foredrag/undervisning om og i vægtløftning for trænerne i Crossfit Holbæk. Jeg var med som model og hjælper - og som et led i oplægget omkring programlægning, skulle jeg kører en hurtig serie i ben for, at vise hvordan hurtigt det i princippet kan gøres. Så efter lidt opvarmning i baggrunden, var planen at komme op og ramme en tung 2'er. Vi havde snakket lidt inden vi startede om hvor højt jeg skulle op, og blev enige om og gå efter 130 kg - jeg regnede så med, at det blot var en enkelt. Jeg tog fejl  - og det blev til 2 reps på 130 kg, en PR og to ganske lette reps!

Efter en hyggelig formiddag/middag i Crossfit Holbæk gik turen videre til Slagelse for, at se Atlas's med tiden nye træningslokaler. Super fedt sted!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar