lørdag den 26. oktober 2013

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x atomic sit-ups
10 x omvendte rygbøjninger
5 x brede diamant push-ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Råtræk: 45 kg (3 reps) - 50 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps x 4)

Frivend/Knickstød: 45 kg (2+2 reps) - 55 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps) - 70 kg (2+2 reps x 2) - 75 kg (2+2 reps) PR - 80 kg (1+1 reps) PR

Ben foran: 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 90 kg (4 reps) - 100 kg (4 reps)

Høje trækhiv: 45 kg (3 reps) - 60 kg (3 reps x 4)


Finisher:

Håndstand skulder pres: 5 reps x 5 sæt

Håndstand hold: 30 sek. x 3 sæt

L-sit: 15-20 sek. x 5 sæt

DU's: 175 reps


Kommentar: Mine ben føltes til, at starte med meget tunge og der skulle virkelig trykkes til i råtrækkene! Heldigvis vågnede benene stille og roligt, og mine frivend var virkelig lette! :) Knickstød har været en kæmpe udfordring for mig i meget lang tid, men Tim og Sarah sagde for noget tid siden, at jeg skulle prøve og lave dem uden at "hoppe" og flytte fødderne og wupti, så det går det hele meget bedre! I ben foran skulle jeg egentlig have lavet 2 sæt med 3 reps på 100 kg, men Anders var sød og sagde, at hvis jeg kunne lave 4 reps på 100 kg så skulle jeg kun lave et sæt - så det gjorde jeg da! Til sidste lavede jeg lidt gymnastiske øvelser - jeg tror at min krop har godt af og få noget mere smidighed, og så er det ikke overkrops styrke jeg ligefrem er kendt for! :D Denne virkelig hyggelige og gode træning blev sluttet af med 1 times massage ved Lise! :wub:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar