lørdag den 12. oktober 2013

Pushpres 65 kg @ 4 reps!

 Opvarmning:

3 runder af:
20 x atomic sit ups
10 x rygbøjninger


Vægtløftning/BB:

Pushpres: 35 kg (4 reps) - 45 kg (4 reps) - 55 kg (4 reps x 3) - 60 kg (4 reps x 2) - 65 kg (4 reps) PB

Armhiv: 15 kg (10 reps x 4)

Planke: 2 min. x 4 runder

Omvendt planke: 1 min. x 10 kg x 4 runde

Strict pull ups: 5-4-3-2-1-2-3-4-5 reps


Finisher:

Toes to bar: 10 reps x 3 sæt


Kommentar: Total lækker BB træning! Mit program i pushpres var egentlig kun planlagt til 55 kg! Jeg har aldrig kørt med mere end 60 kg og max 3 reps - så 65 kg var ikke lige ventet, men det kørte virkelig godt og jeg er ikke i tvivl om, at jeg kunne have taget mere - men Anders sagde stop. Det var ikke specielt tungt eller reps som jeg skulle vride op! :thumpup: Har den sidste uge prøvet og lave nogle chin ups for at prøve og arbejde lidt med overkroppen. I dag ville jeg prøve og se om jeg kunne tage en pull up - har aldrig prøvet på det før, så var egentlig lidt i tvivl om jeg kunne lave dem. Men well det gik jeg tydeligvis ganske fint! :) Efter mine pushpres kom Kyle hen og sagde, at de havde stået og studeret min ryg under mine løft og jeg havde altså en rigtig flot ryg! :wub:



Twin tights! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar