torsdag den 3. oktober 2013

AL Bank Cup 2013 countdown: 2 dage!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk: 35 kg (3 reps) - 45 kg (2 reps) - 50 kg (2 reps x 2)

Stød: 45 kg (2+2 reps) - 55 kg (2+2 reps) - 65 kg (2+2 reps x 2) - 75 kg (1+1 reps x 2)

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 105 kg (2 reps x 2)


Kommentar: På lørdag afholdes Aalborg Cup 2013! Da vi kører til Aalborg engang i morgen eftermiddag er der ikke tid til en træning, så min pre-competion træning havde jeg i stedet i dag. Perioden efter Nordiske Mesterskaber har været lidt blandet og afbrudt af Anders der har været væk til diverse mesterskaber af flere omgange. Jeg havde en del lette og almen fysiske uger efter NM, da min krop var træt og havde brug for en pause. Derfor valgte vi for lang tid siden, at Aalborg bliver mere på dagen end et stævne vi bygger træningen frem imod, da hvis jeg skulle nå og have lidt pausen, ville opbygningsperioden frem mod stævnet blive for kort. Det bliver en konkurrence hvor der bliver satset og eksperimenteret en del mere end normalt! Jeg glæder mig dog til, at skulle i konkurrence igen! :)




 
Faldt for nogle uger siden over mine gamle programmer og specielt dette var lidt sjovt! Med Aalborg Cup 2013 i sigte, gik det pludselig op for mig hvor stærkt de sidste 2 år er gået! Ved Aalborg Cup 2011 var mine startvægte 45/55 og en total 2-kamp på 112 kg! // 2 år, en 2-kamp på 170 kg & et EM-kval senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar