mandag den 20. juli 2015

Zdravo Mostar!

20 min. jog på løbebånd

A. Lateral pull downs: 10 reps x 4 sæt

B. Seated rows: 10 reps x 4 sæt

A. Lying bench leg raises: 15 reps x 4 sæt

B. Back extensions: 10 reps x 4 sæt


Kommentar: Så er jeg ankommet til Bosnien eller nærmere betegnet Mostar. Her på hotellet er der et rigtig fint fitness rum - de har både løbebånd, håndvægte, crosstrainer, diverse maskiner og minsandten om de ikke også har en 15 kg VL stang! Desværre er der ikke mange skiver, men jeg kan da lave lidt selvom jeg ikke har mine VL sko med. Så jeg går oldschool i sneaks!


Dag 1 - Mandag: 
Velankommet til Mostar efter en noget spændende køretur fra Dubrovnik lufthavn i Kroatien sent i nat. GPS'en var ikke helt med så vi kom af veje som vi i Danmark nok ville kalde for noget i stil med skovveje/markveje! Dagen i dag har stået på en sightseeing gåtur rundt i Mostar med vores dansktalende guide Siniza. Vi gik blandt andet en tur ned igennem den gamle bydel og så Stari Most (den gamle bro) som er bindeleddet mellem øst og vest Mostar. Vest Mostar er mest kroatisk præget hvor den østlige er meget bosnisk-muslimsk domineret. Vi kom også forbi Alï-Baba - et 24 timers åbent diskotek som er bygget ind i en grotte, det lokale marked og et tyrkisk hus så det så ud tilbage i 

Dagens samlede antal kilometer gået: 19,95 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar