mandag den 27. juli 2015

Tilbage i DK - NM 2015 coming up!

Opvarmning:

3 runder af:

10 GHD sit ups
10 omvendte rygbøjninger
10 air squats


2 runder med tom stang af:
5 trækben
3 trækbalance
3 træk fra hæng 


Vægtløftning:

Stem i bundstilling: 15 kg (6 reps) - 20 kg (6 reps x 3)

Træk fra knæ: 35 kg (4 reps x 2) - 40 kg (4 reps x 2) - 45 kg (4 reps) - 50 kg (4 reps x 3)

Ben bag: 65 kg (6 reps) - 85 kg (6 reps) - 95 kg (6 reps x 2) - 100 kg (6 reps x 2)

Dødløft T-fat: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps x 4)

GM: 35 kg (10 reps x 4)



Kommentar: Tilbage i DK og tilbage til VL igen! - Og forhåbentlig tilbage for real denne gang! Jeg må indrømme, at jeg virkelig havde glædet mig til træning i dag! Jeg har siden jeg var hos Nikolaj inden jeg tog på ferie ikke haft ondt nogen steder. Af samme grund valgte jeg også og tage den lidt med ro i min ferie i sidste uge, for ikke og forcerer noget. Jeg har nydt min ferie og spist en masse lækker is! Jeg skal formentlig løfte i -75 kg klassen til Nordiske om 5 uger - og har derfor ikke tænkt så meget på vægten. Jeg pt vejer 3-4 kilo mere end jeg har gjort i lang tid, men kan samtidig mærke på min krop at den rent faktisk har det bedre her. Jeg har ikke ondt i mine led på samme måde som når jeg ligger og vejer lige omkring de 69 kg - så frem mod VM i November vil jeg komme til og ligge de her 3-4 kilo højere i håb om, at min krop så bedre kan holde til lidt mere tung træning! Og jeg gerne skulle have fået en del flere tunge løft i kroppen = en meget mindre nervøs og mere klar Karina!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar