fredag den 26. juni 2015

Fredags vendinger!

Opvarmning:

4 km jog i Fælledparken

3 runder af:
10 toes to bar
10 rygbøjninger
10 air squat


Vægtløftning:

Vend fra hæng: 25 kg (4 reps) - 35 kg (4 reps) - 40 kg (4 reps) - 45 kg (4 reps x 2) - 50 kg (4 reps x 2) - 55 kg (4 reps x 5)

Stem i udfald: 10 kg (6 reps) - 15 kg (6 reps x 5)

Ben foran: 45 kg (5 reps) - 65 kg (4 reps) -75 kg (3 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (2 reps) - 100 kg (2 reps) 


Finisher:

Scissor abs: 20 reps x 5 sæt


Kommentar: Jeg var i går torsdag til fys og få noget behandling af min skulder. Michael mener umiddelbart at det er en impingement + at jeg generelt er helt absurd spændt/låst i min nakke- og skuldermuskulatur som ikke ligefrem hjælper. Jeg har fået nogle øvelser og stræk som jeg skal lave! 
I dag prøvede jeg og teste skulderen lidt af med nogle vendinger, da det primært er ting over hovedet der giver mig problemer. Det gik rigtig godt - jeg mærkede intet til skulderen, så det næste stykke tid kommer der til og være en del lettere vendinger på programmet. Det var virkelig dejligt og kunne løfte bare et eller andet!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar