lørdag den 20. juni 2015

En af de dage!

Opvarmning:

3 runder af:
10 toes to bar
10 omvendte rygbøjninger
10 air squats

Xioapeng skulderøvelse: 5 reps h+v x 3 sæt @ 2,5 kg

2 runder med tom stang af:
5 trækben
3 trækbalance
3 træk fra hæng


Vægtløftning:

DL S-fat: 65 kg (5  reps) - 80 kg (5 reps) - 100 kg (5 reps x 4)


Finisher:

2 runder af:
50 sit ups
50 vifte
50 russian twist @ 16 kg


Kommentar: Vågnede i morges og havde stadig ondt i skulderen, men besluttede mig for og tage til træning som normalt i håb om at en måske bare skulle blive varm. Jeg varmede op og startede ud med nogle helt lette træk fra høje blokke, men det gjorde stadig bare lidt for ondt til at jeg syntes det var værd og bide i mig. Det er egentlig lidt demotiverende og være tilbage igen, og så få ondt! Jeg har tænkt lidt over hvad det kan være kommet af - jeg kan jo ikke vide det, men tænker at min krop bare lige skal vænne sig til VL igen + den nye opadstødsteknik kan, tror jeg, godt have en indvirkning. Jeg kommer længere frem med hovedet hvilket giver et "stræk" hen over skulderen, som jeg nok ikke har været så vant til. Efter træning cyklede jeg ud til May for og få massage - hun gav skulderen en ordentligt omgang. Det har helt klart løsnet noget, så de næste par dage skal bruges på en bold og en foam roller!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar