mandag den 6. april 2015

EM countdown: 1 week!

Opvarmning:

4 km jog i Fælledparken

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 air squats

Xiaofeng skulderøvelse: 5 reps h+v x 3 sæt @ 2,5 kg

2 runder med tom stang af:
5 trækben
3 trækbalance
3 træk fra hæng 

 
Vægtløftning:

Trækbenbøjninger: 45 kg (3 reps x 2) - 55 kg (3 reps x 2)

Træk med stop: 45 kg (3 reps x 3) - 55 kg (2 reps x 2)

Træk: 45 kg (2 reps) - 55 kg (2 reps x 2) - 60 kg (2 reps) - 65 kg (1 rep) - 70 kg (1 rep x 2) - 73 kg

Ben foran: 65 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (2 reps x 2) - 100 kg (2 reps x 2)


Kommentar: I dag er der præcis en uge til jeg rejser til Tbilisi og EM - og shit jeg glæder mig! Min træning er den sidste uges tid stille og roligt blevet bedre - der er stadig nogle teknisk ting som ikke er helt på plads, men det skal nok komme. Jeg lavede i dag helt almindelig fulde træk fra gulv for første gang siden DM - måske det var på tide ... Hehe. Jeg har kørt en del træk med stop siden DM så jeg har haft løftene fra gulv bare ikke i den fulde flydende bevægelse, men det betyder ikke noget. Jeg træk i dag 73 kg meget let, så jeg er efterhånden ved og føle mig så klar til EM! 
På torsdag skal jeg først til undersøgelse på Parken Privathospital med min albue og efterfølgende til behandling hos Nikolaj - og så burde jeg være top tunet til og rejse på mandag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar