fredag den 6. februar 2015

Heavy Friday = Fun Friday!

Opvarmning:

3 runder af:
12 atomic sit ups
12 omvendte rygbøjninger
10 air squats
5 push ups

Ny Mainz skulderøvelse: 5 reps h+v x 4 sæt @ 2,5 kg

2 runder med tom stang af:
5 trækben
3 trækbalance
3 træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk: 45 kg (3 reps) - 50 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (2 reps x 2) - 65 kg (1 rep x 2) - 70 kg (1 rep x 3)

Stød: 45 kg (2+2 reps x 2) - 65 kg (2+2 reps) - 70 kg (2+1 reps) - 75 kg (2+1 reps) - 80 kg (1+1 reps x 3) - 85 kg (1+1 reps)

Thrusters: 30 kg (6 reps x 2) - 40 kg (5 reps x 3)

Skulderhiv: 30 kg (10 reps x 4)


Finisher: 

Pull ups: 2 reps x 5 sæt

Leg raises: 10 reps x 5 sæt


Kommentar: Knæet er i bedring dog ikke 100% optimalt, hvilket frustrerer mig en smule da der kun er to uger til DM, og jeg er langt fra er i den form jeg havde håbet på. Det var nu alligevel virkelig lækkert og få løftet lidt kilo igen! Fredagens træningen har altid været den træning på ugen jeg ser allermest frem til - fredag er dagen hvor jeg stort set altid løfter tungt, og gud hvor jeg savner for alvor og have heavy Friday tilbage! Træningen i dag gik rigtig godt og uden at vi skulle tage rigtigt hensyn til knæ, skulder, ryg etc.! Jeg havde ikke ondt i kroppen i dag - så krydser fingre for, at det betyder det går den rigtige vej nu! Udover det er jeg ret sikker på at det er de amerikanske pandekager jeg spiste til brunch tidligere i dag der har gjort mig stærk i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar