torsdag den 26. februar 2015

Formiddag i Fitness DK + Thai massage!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 air squats


Styrke:

Ben bag: 45 kg (5 reps) - 65 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps) - 95 kg (5 reps x 4) - 95 kg (12 reps)

GM: 35 kg (10 reps x 5)

Chin ups: 5 reps x 2 sæt

Pull ups: 5 reps x 2 sæt

Hiv til nakke: 35-40 kg (10 reps x 4)


Finisher:

Weighted sit ups: 60 reps @ 7 kg


Kommentar: En af de lettere fredage! I dag havde jeg æren af og træne i flot selskab i form af tidligere landsholdsfodboldspiller, Martin Bernburg. Vi var både stærke og flotte!
I aften står den på selvforkælelse i form af noget der ligner en 3-4 timers thai massage! Jeg glæder mig til og blive ældet igennem, og forhåbentligt få løsnet lidt op for nogle af alle de spændinger, der er med til og give mig nogle af de småskader jeg render rundt med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar