fredag den 20. februar 2015

DM countdown: 1 dag!

Opvarmning:

3 runder af:
12 atomic sit ups
12 omvendte rygbøjninger
10 air squats

Ny Mainz skulderøvelse: 5 reps h+v x 4 sæt @ 2,5 kg

3 runder med tom stang af:
5 trækben
3 trækbalance
3 træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk: 35 kg (3 reps x 2) - 45 kg (2 reps x 2) - 55 kg (1 rep x 3)

Stød: 45 kg (2+2 reps x 2) - 55 kg (1+1 reps) - 65 kg (1+1 reps) - 75 kg (1+1 reps)

Ben foran: 45 kg (4 reps) - 65 kg (3 reps) - 85 kg (2 reps x 3)


Kommentar: Og pludselig var DM i morgen! En noget turbulent træningsperiode frem mod DM er nu ved og nå sin ende og i morgen er det DM tid - må det bære eller briste. Jeg har gjort hvad jeg kunne for og blive klar! Generelt er teknikken blevet bedre, og jeg er stille og roligt ved og være tilbage på samme niveau som inden mine operationer. Jeg mangler dog fortsat en hulens masse tunge og semi-tunge løft, men det må komme frem mod EM i april. Mit knæ er fortsat lidt irriteret, og mit højre håndled og tildels skulder gør nok lidt mere ondt end hvad godt er - men well! Jeg glæder mig til og komme tilbage på scenen og løfte tungt i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar