tirsdag den 27. maj 2014

Just a short sweat + some thoughts!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger


Conditioning:

WOD - 7 runder af:

10 Box jumps
10 Russian KB swings @ 16 kg
10 Alternating pistols
10 sit ups



Kommentar: Vigtigst af alt i dag - jeg mærker ikke noget efter mine lette styrketræk i går! Huurrraaa!!!

Jeg havde egentlig planlagt at jeg ville lave noget mere, men da jeg kom ud i Garagen var vejret for lækkert til ikke og sidde og nyde! Så lavede jeg en lille WOD og så gad jeg ikke mere..

Inden jeg nåede Garagen var jeg lige en tur forbi Nikolaj! Nu hvor albuen har sluppet lidt, var det nemmere for ham og arbejde med den! Jeg fik strukket albuen helt ud - næsten i overstræk - uden de store smerter og gener! Skønt! 

Det er ingen hemmelighed at den sidste halvanden, snart to måneder har været hårde - rigtig hårde! Mit humør har været meget op og ned - og jeg har flere dage bare haft allermest lyst til og sige f*** det hele! De dage der har set aller sortest ud, de dage og uger hvor der ingen bedring har været i albuen, de dage hvor jeg virkelig bare har følt et skridt frem og tre tilbage - er dage hvor min tålmodighed, min selvrespekt og min mentale styrke har været sat på prøve! Jeg har kigget mig selv i spejlet og tænkt - hell no, you are not a quitter! Jeg håber på, at det nu går en vej - fremad! Jeg har fået fastsat en skanning på næste fredag (6/6) som forhåbentlig fortæller mig, at albuen "bare" er dybt inflammeret og ikke andet. Jeg var stærk - men jeg kommer stærkere tilbage!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar