mandag den 26. maj 2014

I dag var en god dag!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats

3 runder med tom stang af:
5 trækbenbøjninger
3 trækbalancer


Vægtløftning/Strength:

Styrketræk fra knæ: 15 kg (3 reps x 2) - 25 kg (3 reps x 4)

Ben bag: 65 kg (5 reps) - 85 kg (4 reps x 2) - 95 kg (4 reps x 2) - 105 kg (4 reps x 2)

Dødløft: 65 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps x 4)

Back flyes: 2,5 kg (10 reps x 4)

Skråbænks abs: 20 reps x 4 sæt


Finisher:

3,5 km jog i fælledparken


Kommentar: Juubiiii! I dag har jeg lavet noget der minder om vægtløftning! Da albuen føltes god og kan strækkes - dog stadig ikke låses, besluttede jeg mig for at kaste mig ud i nogle styrketræk fra knæ. Eneste formel var og få lavet nogle reps med selve trækbevægelsen. Ingen smerter eller gener! Holdte kiloene HELT lavt, da der ikke er nogen grund til og gøre noget dumt. Jeg krydser fingre for, at albuen fortsat er ligeså god i morgen.
Benene var i dag lidt ristet efter i lørdags, så det blev bare til nogle lidt lette 4'ere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar