onsdag den 21. maj 2014

Dagens træning + Lille albue update!

Opvarmning:

ca. 1700m jog på græsset på stadion

3 runder af:
20 sit ups
10 rygbøjninger

Kosteskaftsøvelser fra Nikolaj: 10 reps x 4 sæt

Trækbenbøjninger: 15 kg (8 reps x 3)


Strength:

Ben foran: 65 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps) - 95 kg (5 reps x 4) - 100 kg (5 reps) PR

Dødløft: 65 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps x 4)

GM: 30 kg (10 reps x 4)

Back flyes: 2,5 kg (10 reps x 4)


Finisher:

Omvendte rygbøjninger: 12 reps x 4 sæt



Kommentar: Trods virkelig ristede og ømme ben, efter min underkrops-WOD igår, var træningen i dag faktisk rigtig god! For første gang i ja, cirka 5 uger føltes mine ben ikke trætte og svage! Det blev da også til en lille PR for reps i ben foran på 100 kg! 

Lille status på albuen: Jeg var i går til behandling hos Nikolaj - han satte noget kinesio tape på i håb om, at det kan aflaste albuen lidt. Jeg har gået til behandling hos ham 1-2 gange om ugen de sidste 5 uger, og det er lidt som om at uanset hvad han gør så vil albuen ikke slippe - generelt reagerer min krop ikke på behandlingen som den burde. Det er frustrerende og har specielt den sidste uges tid været hårdt mentalt. Jeg har den sidste uges tid godt kunnet strække armen dog lidt anstrengt, men ikke kunnet låse/overstrække den. 
I dag kan jeg strække armen uden at skulle anstrenge mig! Om det er kinesio tapen eller behandlingen i går tør jeg ikke gisne om - men noget virker! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar