mandag den 12. maj 2014

Dagens træning!

Opvarmning:

3 runder:
20 sit ups
10 rygbøjninger
10 trækbenbøjninger


Strength:

Ben foran: 45 kg (5 reps x 2) - 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps) - 105 kg (3 reps) - 110 kg (2 reps x 3)

Ben bag (pause): 75 kg (5 reps x 5)

Back Flyes: 2,5 kg (10 reps x 5)

Skråbænks abs: 20 reps x 4 sæt


Kommentar: Kroppen er tydeligvis stadig mærket efter sidste uges sygdom - muligvis det stadig sidder lidt i kroppen, men om jeg vil det eller ej må jeg nok erkende at styrken er helt der hvor jeg gerne vil have den er lige nu! Jeg laver mere ben end ever og jeg føler mig så meget svagere! Oh well - det vender vel lige pludselig! 
Albuen er i klar bedring! I sidste uge fik jeg nåle i og det har helt sikkert hjulpet. Håber på at behandlingen i morgen kan give den det sidste skub, så jeg måske kan komme i gang med noget lidt mere spændende end benbøjninger!  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar