onsdag den 14. maj 2014

It's a start!

Opvarmning:

Foam roll/bold af skulderen (forside/bagside) x 10 min.

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger

Trækbenbøjninger: 15 kg (10 reps x 4)


Vægtløftning:

Ben bag: 65 kg (5reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps) - 115 kg (3 reps) - 120 kg (2 reps x 2) - 125 kg (2 reps)

Dødløft: 45 kg (5 reps) - 65 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps x 4)


Back flyes: 2,5 kg (10 reps x 5)


GM: 30 kg (10 reps x 5)


Omvendte rygbøjninger: 12 reps x 5 sæt


Jackknifes: 10 kg (10 reps x 5)


Kosteskafts skulderøvelser fra Nikolaj: 10 reps x 4 sæt


Finisher: 

2000m jog på stadion med fødselaren Mathias


Kommentar: Hurra! I dag var en god dag! Jeg har hele dagen i dag næsten ikke mærket til min albue og kan i dag strække den, men dog ikke helt få den i "lås". Jeg havde i går spurgt Nikolaj om "tilladelse" til, at forsøge mig med nogle lette dødløft. Det var SKØNT og lave noget, som er lidt mere VL-agtigt - uden smerter i albuen! Udover det så føltes mine ben i dag for første gang i flere uger ikke mega tunge! Jeg kunne måske godt have vredet en rep mere ud på 125 kg - men meningen var blot og få konstateret, at styrken er hvor den skal være. Altså jeg er ikke blevet svagere! Mine små ben har blot haft brug for lidt mere restitution!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar