onsdag den 4. december 2013

The Gym is my Playground!

Opvarmning:

Foam rolling x 10 min.

3 runder af:
20 x sit-ups
10 x omvendte rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
5 x trækbalancer


Vægtløftning:

Trækbalance: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (2 reps x 2) - 85 kg (2 reps x 2) - 95 kg (1 rep) PR

Vend fra blok o.k.: 45 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (3 reps) - 85 kg (2 reps x 2) - 90 kg (2 reps x 2) - 95 kg (1 rep x 2)

Benpres: 65 kg (5 reps) - 75 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps x 3)

Stem i bundstilling: 15 kg (8 reps x 2) - 20 kg (8 reps x 2)

Spring fra DB: 25 kg (4 reps x 4)


Finisher:

Sit ups: 3 min. AMRAP

David skulle kører planke (midt, side, midt, side), men det måtte jeg ikke for Anders. Mine skuldre og arme kan ikke klare det! :( Så i stedet besluttede jeg mig for at kører sit ups i hele hans første runde. Det var svært og tælle samtidig med, at jeg skulle holde styr på Davids tid og snakke med de andre samtidig - så ANER ikke hvor mange jeg fik lavet, men MANGE!

Lyskestræk!


Kommentar: Rigtig god træning! Jeg bliver fortsat bare stærkere og stærkere, og kan virkelig mærke at min krop hænger mere og mere sammen. Jeg har arbejdet en del med overkroppen, til forskel fra bare 6 måneder siden, hvor jeg intet lavede for overkroppen - det kan jeg virkelig mærke! Trækbalance er bare min øvelse - havde lidt trætte ben, så det hårdeste i dag var faktisk og komme op fra bunde - helt underligt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar