onsdag den 11. december 2013

Back to normal or not!

Opvarmning:

Foam rolling x 10 min.

3 runder af:
20 x sit-ups
10 x rygbøjninger
5 x diamant push ups

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer


Vægtløftning:

Ben foran: 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (3 reps) - 100 kg (3 reps) - 110 kg (2 reps) - 100 kg (3 reps x 2)

Dødløft T-fat: 45 kg (4 reps x 3) - 55 kg (4 reps x 2) - 65 kg (4 reps x 2)


Finisher:

Sit ups (roligt tempo - midt, højre, venstre): 90 reps


Kommentar: Meget stille og rolig træning! Mandagens hold i nakken driller stadig, det er dog allerede meget bedre end i går (takket være Brandt og hans magiske touch!), men der er ingen grund til at fremprovokerer noget. Derfor det meget nedjusterede program i dag - jeg kunne godt mærke i mine ben, at der ikke skulle flere kilo på stangen, da jeg så vil "kaste" lidt mere med hovedet og så gør det ondt! Jeg er dog rimelig optimistisk og satser/håber på, at kunne træne nogenlunde almindeligt på fredag. Fredag går turen til Frankfurt Oder med Anders, Jessie og Omed - Jessie og Omed er to unge løftere, som skal ned og løfte til et ungdom/junior stævne. Jeg er med primært med som driver-støtte! Jeg har aldrig været nede i Frankfurt Oder før, men det skulle være ret så fedt! Det er så vidt jeg ved bygget lidt op som en træningsby med gymnasie etc. lige ved siden af.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar