lørdag den 21. december 2013

Legs! <3

Opvarmning:

10 min. på spinningscyklen

3 runder af:
20 x sit-ups
10 x rygbøjninger


Vægtløftning:

Ben bag (med løst bredt fat - hænderne liggende ovenpå stangen): 45 kg (5 reps) - 55 kg (5 reps) - 65 kg (5 reps) - 75 kg (5 reps x 2) - 85 kg (5 reps x 2) - 95 kg (5 reps x 3) - 105 kg (5 reps x 2)

GM: 15 kg (10 reps) - 25 kg (10 reps x 4)


Finsher:

Sit ups: 120 reps


Kommentar: Efter en tvunget rest day og en tur på akutklinikken i går, er jeg nu "tilbage" på meget lavt blus! Jeg har fået en infektion i min venstre underarm - det betyder at jeg ikke må bruge armen for, at sikre det skal breder sig, og så er jeg på penicillin. Jeg satser på, at være tilbage på mere eller mindre almindelig træning igen fra på fredag - men indtil da bliver jeg nok nødt til, at lytte lidt til lægen. Men men men - man kan jo altid bøje ben! Så i dag lavede jeg ben bagpå med helt løst fat - kun lige hænderne hvilende ovenpå stangen. Havde egentlig besluttet og lave 4 sæt på 95 kg, men efter 3 meget lette sæt gik jeg på 105 kg - også meget let! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar