søndag den 8. december 2013

Cardio! <3

Dagen startede med massage hos Lise af mine små og sarte arme! Det var dejligt - og efterhånden ved, at være tiltrængt! Jeg var ikke helt på toppen i går, og udskød derfor lørdagens træning til i dag - hvorefter Anders gav ordre på, at jeg skulle holde fri både lørdag og søndag! Men jeg følte mig meget mere frisk i dag, og havde brug for at få rørt mig.


Conditioning:

2 km jog på stadion.


Herefter mødtes jeg med Louise og Julle, og kørte til garagen.


Opvarmning:

5 runder af:
20 sit ups
10 rygbøjninger
5 diamant push ups

Så skulle Louise og Julle lave "OTM" af 1 MU og 7 KB swings i 8 min., så jeg kørte med på deres swings @ 24 kg.

Strenght/fun:

Nakkestem: 20 kg (5 reps) - 25 kg (5 reps) - 30 kg (5 reps x 4)

Spring fra DB: 25 kg (6 reps x 4)

Dips: 3 reps x 5 sæt 


Finisher:

2000m stille roning @ 9 min. 53 sek.

Sit ups: 80 reps


Ingen kommentarer:

Send en kommentar