lørdag den 6. september 2014

Træk fra blok o.k @ 65 kg + Ben bag @ 138 kg!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats
5 push ups

3 runder med tom stang af:
5 trækbenbøjninger
3 trækbalancer


Vægtløftning:

Træk fra blok o.k.: 25 kg (4 reps) - 30 kg (4 reps) - 35 kg (3 reps) - 40 kg (3 reps) - 45 kg (3 reps x 2) - 50 kg (3 reps) - 55 kg (2 reps) - 60 kg (2 reps) - 65 kg (1 rep x 3)

Ben bag: 65 kg (4 reps x ) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (3 reps) - 120 kg (2 reps) - 130 kg (1 rep) - 138 kg (1 rep) - 142 kg (1 rep x 2 fail)

Træk til nakke: 15 reps x 4 sæt @ 25"

Træk til bryst: 15 reps x 4 sæt @ 25"

Skråbænks sit ups: 5 kg (20 reps x 4)


Hammer abs: 5 kg (10 reps each x 4)


Kommentar: Torsdag og fredag har stået på rest days - torsdag var jeg træt og gad egentlig ikke og fredag var en planlagt rest day! Jeg har ude og matche Simon til VM for Masters - en virkelig god oplevelse! I dag kom så dagen hvor jeg skulle lave max i ben bag - det gik som i kan se ovenfor okay. Jeg har de sidste små to uger godt kunnet mærke, at mine ben var ved at være trætte. Den dag for omkring 2 uger siden, hvor jeg kørte mine sæt på 122 kg, var dagen jeg kulle have max'et på. Jeg har aldrig prøvet og kører et som sådan styrke forløb som dette før, så det har bestemt været lærerigt! 6 uger er for lang tid, jeg kommer i form hurtigere og topper derved for tidligt i forløbet - det ved jeg og Anders nu til en anden gang. 

Ellers var træningen i dag ganske fin - jeg fik afprøvet mig selv på nogle lidt tungere træk. Det var rart og have ved en vægt, som også kan påvirke løftet mere end når jeg leger på 35-45 kg. Løftene var okay, jeg mangler stadig lidt timing etc. men alt i alt rigtig fint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar