fredag den 6. juni 2014

Let træning + status på albuen!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 air squats


Strength:

Ben bag: 65 kg (5 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (3 reps x 2) - 110 kg (3 reps x 2) - 115 kg (3 reps x 2)

GHD sit ups: 12 reps x 4 sæt

Omvendte rygbøjninger: 12 reps x 4 sæt

GM: 35 kg (8 reps x 4)

Skulderøvelse: 10 reps x 4 sæt 


Kommentar: Jeg har i dag været igennem cirka hele sundhedssystemet her i Århus! Jeg startede med at blive ultralyds skannet efterfulgt af et røntgenbillede, da der ikke var tid til MR skanning i dag - det skal jeg på onsdag kl. 10.30, altså MR skannes! Der arbejdes hurtigt og effektivt når lægerne tager aktion! Ud fra røntgenbilledet kan de se, at jeg har slået nogle bruskstykker af (mus) som ligger og irriterer/kommer i klemme i mit albue led! Det er tydeligt og se, at det er en "gammel" skade, da bruskstykkerne er runde i kanterne! Michelle (lægen) vil ikke behandle noget/fastlægge behandling før jeg er MR skannet - og de kender skadens omfang. Jeg skal højest sandsynlig have lavet en kikkert undersøgelse - det bliver afgjort på onsdag efter MR skanningen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar