onsdag den 25. juni 2014

De sidste par dages "træning"!

Mandag den 23. Juni:

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats

30 min. på spinningscyklen

Skråbænks abs: 80 reps

Hollow Rock Hold: 60 sek. x 4 sæt



Tirsdag den 24. Juni:

1200m jog

Airsquats: 35 reps x 4 sæt

V-ups: 20 reps x 4 sæt

GHD sit ups: 12 reps x 4 sæt

Rygbøjninger: 10 reps x 4 sæt


800m jog


Onsdag den 25. Juni:

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats

30 min. på spinningscyklen

Skråbænks abs: 80 reps

Hollow Rock Hold: 60 sek. x 4 sæt 



Kommentar: Siden min albueoperation i fredags har jeg taget det meget med ro og det er kun blevet til meget lidt træning! Hævelsen er faldet stille og roligt, men så snart jeg har fået brugt armen lidt for meget, har det været tydeligt hvordan den har spændt op og hævet op igen. Jeg har det rigtig godt og er meget positiv - kan mærke og se fremgangen dag for dag til trods for, at det ikke er en uge siden jeg var på operationsbordet. Genoptræningen af min indad roterede skulder er lige lidt på standby, indtil jeg kan bruge armen lidt mere. Dog starter jeg op hos en fysioterapeut i morgen for, at få lidt hjælp til nogle øvelser så jeg kan komme til, at strække og bøje armen igen. 

P.S. I går var total optur - jeg kunne sætte mit hår op i en hestehale for første gang helt selv siden operationen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar