fredag den 27. juni 2014

1 week post surgery!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 airsquats

30 min. på spinningscyklen

Skråbænks abs: 80 reps

Hammer abs: 2,5 kg (10 reps each x 4)

Hollow Rock Hold: 60 sek. x 4 sæt

Genoptræning for albuen



Kommentar: I dag er det præcis en uge siden, at jeg blev opereret i min albue. Der er sket meget allerede bare på en uge - jeg er gået fra ikke og kunne bruge armen til, at kunne gøre de fleste dagligdage ting - fx at sætte hår!! Det ses desværre ikke så tydeligt på billedet, men for en uge siden var min arm godt hævet og virkelig tyk! Hævelsen er mere eller mindre væk, kun på bagsiden/midten af albuen der fortsat er lidt hævet. Derudover opdagede/lagde jeg mærke til hvor små mine arme og specielt mine underarme er blevet - det er tydeligt og se, at jeg ikke har løftet vægte de sidste 3 måneder. 
Jeg startede hos en fysioterapeut i går og har nogle få øvelser jeg skal lave, så armen igen kan komme til at bøje og strække igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar