fredag den 18. september 2015

Dagens træning + lidt ærlige tanker!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 air squats

2 runder med tom stang af:
5 trækben
3 trækbalance
3 træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk: 35 kg (3 reps x 2) - 45 kg (3 reps x 2) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps x 4) - 68 kg (1 rep x 2) - 70 kg (1 rep) - 60 kg (2 rep)

Vend: 35 kg (3 reps) - 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps x2) - 65 kg (3 reps x2) - 70 kg (2 reps) - 75 kg (2 reps x 2)

Stødhiv: 75 kg (3 reps) - 85 kg (3 reps x 2) - 95 kg (3 reps x 2)

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 105 kg (4 reps) - 110 kg (3 reps)


Kommentar: At være stædig kan faktisk være en fordel! Det er ikke nogen hemmelighed, at det ikke kun er mine vendinger der har sejlet på det sidste. Generelt har timingen og teknikken i både mine træk og mine vendinger være helt off! Jeg har været pisse sur og frustreret over at ingenting har virket - specielt nu hvor kroppen endelig virker til og vil være lidt med. Det er enormt hårdt mentalt og blive ved og ved og ved, og kun føle at det bliver dårligere - men her kommer min stædighed måske for engangsskyld til gavn. Jeg har flere gange over de sidste par uger været ved og smide håndklædet i ringen og sige F*** it - det kan også bare være lige meget, men når jeg så alligevel får tænkt mig om ... Så nej - jeg giver ikke op nu! Jeg blev ikke opereret to gange sidste år for og give op nu. 
Træningen i dag var god! Jeg er gået lidt tilbage mod min gamle start i mine træk og det hjalp. Nu er det om og holde hovedet koldt og arbejde videre frem mod AL Bank Cup og ikke mindste VM!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar