onsdag den 28. august 2013

Strength + fun!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
4 x trækbenbøjninger
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Trækhiv: 45 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps) - 80 kg (4 reps x 4)

Benpres: 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 90 kg (4 reps x 3)

DL S-fat fra blok: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps x 3) - 105 kg (3 reps) PB

Hiv til nakke: 10 reps x 4 sæt

Cardio WOD - 4 runder af:
20 Box jumps
15 KB swings
10 Double Unders

Finisher - 3 runder af:

Sit ups x 20 reps

Russian twist x 20 reps @ 16 kg

Omvendte rygbøjninger x 12 reps


Kommentar: Rigtig god strength træning - og så alligevel lidt underligt kun og lave styrke! :D Men til trods for det var jeg faktisk rigtig stærk i dag hvis jeg selv skal sige det! Ligesom i mandags lavede jeg igen rækhiv på 80 kg, dog fra gulv i dag - det havde jeg aldrig gjort før i mandags! Det var overraskende let - men jeg skulle jo også meget gerne trække den lige om lidt! :) I dødløft fra blok har jeg i lang tid syntes det var virkelig tungt på 95 kg, men i dag var de virkelig lette - så derfor et sæt på 105 kg! :dance: Dødløft er ikke min stærke side! Til sidst lidt cardio og abs! :thumpup:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar