torsdag den 15. august 2013

Nordiske Mesterskaber på lørdag! Shit, jeg glæder mig!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Træk: 35 kg (3 reps) - 45 kg (2 reps) - 55 kg (2 reps) - 60 kg (1 rep x 2)

Stød: 40 kg (2+2 reps) - 50 kg (2+2 reps) - 60 kg (1+1 reps) - 70 kg (1+1 reps x 2)

Ben foran: 55 kg (4 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (3 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (2 reps x 2)


Kommentar: I morgen fredag ankommer vi, hvis alt går efter planen, lige over middag - derfor skal der tjekkes ind og vi skal kigge os lidt omkring. Der bliver nok ikke tid til den vilde træning, så havde i dag den "sidste" lette træning inden det går løs på lørdag! Jeg var i formiddags til behandling hos Nikolaj, som fik gjort det sidste han kunne for håndled, albue og underarm!
Efter træning var planen, at tage i sauna med Sarah, men da vi kom over i Øbro huset var der selvfølgelig tekniske problemer med saunaen = lukket! ](*,) Blev sur og cyklede i stedet i Frederiksberg svømmehal og gik i kurbad! Det var dejligt! :wub: Det var godt lige og få varmet kroppen og musklerne godt igennem. Nu er det bare om, at blive klar mentalt og så er jeg sikker på, at det nok skal komme til, at gå virkelig godt!


Optakt til NM:

Så er det på lørdag det sker og hvor jeg dog glæder mig! Det er ved, at være længe siden jeg har været i konkurrence, så det skal blive godt og komme i gang igen! :)

NM Senior 2013 finder for første gang i mange år sted i Island - nærmere bestemt i byen Akureyri i den nordlige del af Island. Det danske hold består af følgende atleter:



Navn Vægtklasse  Klub 
 Christina Ejstrup 53  AK Viking 
 Sarah Hammelstrup 63  AK Atlas
 Line Jacobsen     63 AK Jyden
 Karina Hauge 69  IK 99 
 Pernille Sølund Hansen  69      Kono 
 Sarah Troelsen Krarup 75  IK 99
 Simon Darville 85 Bagsværd
 Mikkel Andersen 105 AK Viking

Udover den individuelle deltagelse, repræsenterer Sarah og jeg (IK99) det danske kvindehold i Nordic Leauge! Sidste år blev det til en 3. plads, så det skal blive spændende og se hvad det bliver til i år! Både Sarah og jeg selv har udviklet os en del siden sidste år, så nu må vi se!


Livestream til Nordiske Mesterskaber på lørdag via nedenstående link:

http://www.n4.is/page/n4-i-beinni

Jeg ved endnu ikke hvad tid jeg skal løfte, det ved jeg først engang efter kongressen fredag aften! Jeg skal nok se, om jeg ikke kan få mulighed for at lægge et indlæg op med et cirka tidspunkt. Stævnestart kl. 12.00 dansk tid! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar