onsdag den 21. august 2013

Squat + Cardio + CF!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

Thrusters med pause i toppen: 10 reps @ 15 kg x 4 sæt

Ben bag: 45 kg (5 reps) - 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps) - 105 kg (3 reps) - 110 kg (2 reps x 3)

Trappehop: 4 trin x 3 hop x 10
Trappehop: 4-5 trin x 1 hop x 10
Trappeløb: hele vejen op x 2 trin x 5

WOD - 5 runder af:

10 x KB swings @ 16 kg
10 x boxjumps
20 x sit ups

Time: 5 min. 42 sek.


Kommentar: Denne uge er mere eller mindre frileg bestående af almen fysisk træning! Så i dag tænkte jeg det var på tide, at få pulsen lidt op igen og få svedt! Det var skønt! :) Jeg kørte lidt lettere 2'ere i mine ben i dag, da vi arbejder lidt med min balance. Jeg har en tendens til, at komme lidt frem på tæerne idet jeg trykker op - Anders mener jeg aktivere mine lægmuskler en smule, så det tester vi lidt de næste par uger. I weekenden tager jeg på familie ophold i Gråsten på Fiskenæs Marina - en weekend i wellness'ens tegn! :wub: Det betyder, at træning fredag og lørdag bliver hvad der lige er muligt i det fitnessrum de har! Tiden må vise hvor opfindsom jeg kan være! :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar