mandag den 19. august 2013

Hyggetræning + Champagne Celebrating!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger


Thruster med pause i toppen: 10 reps @ 15 kg x 5 sæt

Double unders: 16-12-8-21-6-15-14

Russian Twist: 10 reps each @ 16 kg x 4 sæt

Sit ups: 30 reps x 3 sæt


Kommentar: Som det vidst og fremgår af ovenstående har jeg ikke lavet meget i dag. Anders havde egentlig givet mig fri, men da jeg alligevel skulle ned og undervise, kunne jeg ligeså godt lige få gang i kroppen!
Det var i dag helt specielt og fantastisk og komme ned i IK - søde Tina var kommet på besøg! Hun havde taget champagne med, for at fejre 1) at Sarah og jeg vandt guld som det bedste kvindelige klubhold 2) for begge at vinde sølv i den individuelle konkurrence 3) for at slutte som den bedste kvindelige nation (alle kvinder fra Danmark):)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar