onsdag den 7. august 2013

Dagens træning & 2 x PB!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Træk fra hæng (knæ): 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 60 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps x 2) - 70 kg (2 reps) - 75 kg (1 rep) PB


75 kg: http://www.youtube.com/watch?v=JMBCfUFnJFo

Ben foran: 65 kg (5 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps) - 105 kg (2 reps) - 115 kg (1 reps)

OP fra split: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (2 reps) - 80 kg (2 reps x 2) - 90 kg (1 rep) PB

Skulderhiv: 15 kg (8 reps x 4)


Kommentar: Til trods for en god forkølelse og lidt sygdom i går og i dag, gik i dag virkelig godt! :) Kan virkelig mærke hvor godt min krop har haft af, at have pause/ferie! - det er faktisk lige ved at jeg vil sige, at jeg føler jeg er kommet stærkere hjem! Træningen i dag gik så godt, så der blev kort over program i alle øvelser - hvilket resulterede i 2 x PB! =; 90 kg i OP er efterhånden en vægt jeg på ingen måde er "bange" for mere - det er super fedt, da det helt sikkert også betyder, at der snart kommer flere kilo på i mine stød! :) Kan virkelig mærke, at de tinge vi har arbejdet med i mine stød, stille og roligt falder på plads!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar