onsdag den 14. august 2013

Countdown: 3 dage til NM!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Trækbold: 35 kg (3 reps) - 40 kg (3 reps) - 45 kg (2 reps) - 50 kg (2 reps) - 55 kg (2 reps) - 60 kg (1 rep)

Vend: 50 kg (3 reps) - 60 kg (3 reps) - 70 kg (2 reps) - 80 kg (2 reps) - 85 kg (1 rep x 2)

Ben foran: 60 kg (4 reps) - 70 kg (4 reps) - 80 kg (3 reps) - 90 kg (3 reps)


Kommentar: Jeg var i går til behandling hos min mirakelmand Nikolaj! Min venstre underarm er, som så mange gange før, igen blevet godt spændt. Jeg strækker derfor ikke helt albuen, hvilket gør at der bliver lagt et stort pres på håndleddet, da det bliver tvunget til at "overstrække". Senen er blevet godt irriteret, da jeg jo så pga. albuen kompenserer i håndleddet. Han gav mig noget behandling på underarmen og håndleddet for, at få løsnet så meget så muligt - og så skal jeg til ham igen i morgen torsdag!
Træning i dag var stille og rolig - der blev holdt lidt igen i trækbold, som egentlig var trækbalance på programmet, men for ikke at lægge for meget belastning på håndleddet, blev det til lidt lette trækbold. :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar