tirsdag den 30. april 2013

Hold DM countdown: 4 dage = Osteopat & Sauna!

Jeg har de sidste par dage kunnet fornemme hvordan begge mine underarme begyndte, at spænde op! Hovedsagligt den venstre begyndte og trække op i albuen - venstre arm, som ellers ikke før har været et problem .. Derfor var jeg ret lykkelig for, at jeg i dag skulle til behandling hos mine kære osteopat Nikolaj! Han var heldigvis ikke så overrasket over, at jeg følte mig spændt - så han behandlede først hele venstre arm og derefter fik jeg nåle i, de ramte plet! Av! 
Da Nikolaj valgte, at flytte min tid fredag til torsdag - hvor jeg egentlig havde planlagt og gå i min sædvanlige sauna date, måtte jeg lige i tænkeboksen for, at få det hele til at gå op - så derfor blev det til sauna i dag! 
2 x 15-20 min. - lækkert! :wub: :)


PS. Dagens gode grin fra mig til jer! Da jeg skulle med bussen fra arbejde og videre til Farum, hvor klinikken ligger - valgte jeg selvfølgelig og sætte mig i den forkerte bus! ](*,) Virkelig dumt! Men hvorfor skal der også være så mange (måske 3 eller 4) forskellige 500S, som bare kører hver deres retning! Opdagede det heldigvis med det samme, men det resulterede i at jeg måtte stå af og løbe en lille kilometer, og håbe på at jeg kunne nå den rigtige og ikke komme for sent! Nåede lige ind i bussen og så kørte den! Flot!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar