onsdag den 10. april 2013

Osteopat og træk!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Træk fra knæ: 25 kg (2 reps) - 35 kg (2 reps) 40 kg (2 reps) - 45 kg (2 reps) - 50 kg (2 reps)

Frivend: 45 kg (2 reps) - 55 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps) - 70 kg (1 rep) - 75 kg (1 rep) x 2

Ben foran: 45 kg (5 reps) - 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) x 3


Kommentar: Så blev det onsdag og jeg har været ved Osteopat! Det var svært for ham, at sige om jeg var låst i albuen eller om jeg har været, han hælde dog mest til at jeg har været! Jeg er så spændt i min under- og overarm, at han ikke ville begynde og vride helt vildt, da det blot kan gøre irritationen i albuen større. Så jeg skal til ham igen på fredag, hvor han løsner det igen og forhåbentlig kan arbejde lidt mere. DM hold ligger den 4. maj og der skulle jeg gerne være klar til at løfte, derfor har jeg fået grønt lys til at træne mere eller mindre fuld skrue - dog er mindre volume selvfølgelig helt klar bedst! Så få sæt, reps og kilo så muligt, men hvor jeg også får lidt kilo på, da det er nødvendigt for at kunne blive nogenlunde klar til den 4. maj! Så det bliver lidt og finde en balance mellem og løfte lidt tungt, men stadig have så få sæt så muligt. Træning i dag var ganske fin, jeg var lidt groggi i hovedet, da jeg kom lige fra Nikolaj og til træning. Jeg træk 50 kg x 2 reps, for første gang i halvanden uge uden smerter - så nu er jeg spændt på og se hvordan albuen reagere på det i morgen! Jeg krydser fingre! [-o<



Dagens citat fra Daniel: Stærk hver dag, altid!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar