mandag den 29. april 2013

Hold DM countdown: 5 dage & Finpudsning!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Træk: 45 kg (3 reps x 2) - 55 kg (2 reps) - 62,5 kg (2 reps) - 67,5 kg (1 rep x 3) - 71 kg (1 rep)

Vend: 65 kg (3 reps) - 75 kg (2 reps) - 85 kg (1 rep) - 90 kg (1 rep)

OP fra split: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 70 kg (2 reps) - 75 kg (2 reps) x 2

Træk fra høje blokke: 25 kg (4 reps) - 35 kg (4 reps x 2) - 45 kg (3 reps x 2)

Stretch!


Kommentar: Rigtig fin træning! For at prøve noget nyt starter jeg i dag med det "gode"! :D Både mine vendinger og mine OP er rigtig gode, og jeg kan virkelig mærke der er kommet smæk på mine OP! Det skyldes primært, at jeg er blevet mere mobil i mine arme og skuldre, så stangen kan komme på plads bag ørerne med det samme. Jeg føler stadig jeg mangler lidt fornemmelse i mine træk - jeg får ikke hævet stangen de sidste centimeter op i hoften, hvilket gør jeg ikke helt føler jeg har den samme kontakt med stangen. Jeg kan dog ikke være helt utilfreds, da jeg alligevel trækker 71 kg .. Det er blot frustrerende, i og med jeg ikke har kunnet greje hvordan .. Jeg lavede derfor til sidst nogle lette træk fra høje blokke, for at kunne arbejde med at få hævet stangen helt i hoften! Det lykkedes rigtig godt på de sidste sæt - skønt! :)



P.S. Og så glæder jeg mig til, at jeg skal til Nikolaj i morgen - mine arme begynder at spænde lidt op, så nogle nåle og behandling er tiltrængt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar