fredag den 5. april 2013

Dagens benbøjninger!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

3 runder uden vægt:
Udfaldsskridt x 10 reps each
Udfaldsskridt til siden x 10 reps each

Lyske/hofte stræk

Vægtløftning:

Ben bagpå: 65 kg (4 reps) x 3 - 85 kg (4 reps) x 2 - 105 kg (3 reps) - 115 kg (2 reps) - 125 kg (1 rep) - 130 kg (1 rep) x 2


Video - 130 kg: http://www.youtube.com/watch?v=XRnADXiAO3U


Kommentar: Egentlig ville Rune have, at jeg skulle holde helt fri i dag! - Men det fik jeg hurtigt lavet om på [-o< - Jeg duer ikke til, at sidde stille så fik lov til at lave ben! :wub: Så en træning hvor der blev kørt lidt op i ben! Det var dejligt og have flere sæt på 125-130 kg - det bliver mere og mere vægte, som jeg kan tage selvom jeg ikke er kørt specielt meget ben efter DM endnu. Fik i dag også fat i en osteopat - Nikolaj Kaufmann, som var meget sød og tage mig allerede på onsdag! :thumpup:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar