fredag den 12. april 2013

Dagens træning, Osteopat og Saunagus!


Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

2 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Råtræk: 35 kg (2 reps) - 40 kg (2 reps) - 45 kg (2 reps) x 3

Stød: 35 kg (2+2 reps) - 45 kg (2+2 reps) - 55 kg (1+1+1 vend, reps) - 65 kg (1+1+1 vend reps) x 3

Vend: 75 kg (2 reps) - 85 kg (1 rep) - 90 kg (1 rep) x 2

Ben foran: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (3 reps) - 100 kg (3 reps) 


Finisher:

Omvendt planke: 1 min x 3 @ 25 kg


Kommentar: Startede eftermiddagen i dag med, at få behandling hos Nikolaj! Det var super godt og positivt - jeg er slet ikke så spændt i armen som jeg var i onsdags, men der sidder stadig noget tilbage og lure - så jeg skal stadig tage det stille og roligt og holde volumen så lav så muligt. Lavede stød eller OP for første gang i meget lang tid, så var ret spændt på hvordan albuen ville reagere - heldigvis gik det rigtig godt, og jeg mærkede ikke noget! :) Så blev det ellers tid til saunagus!! <3 Det var virkelig lækkert og lige hvad min krop trængte til!! - Fik slappet helt af i kroppen og renset ud! :wub: SKØNT! Det er bestemt ikke sidste gang jeg skal til det! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar