torsdag den 4. april 2013

Cardio!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

En tur på spinningscyklen: 10 min

Wod:

5 runder af:

V-ups x 20 reps

Burpees x 10 reps

Box jumps x 10 reps

Kettle bell swing x 15 reps @ 16 kg

Time: ca. 8 min.


Finisher:

3 runder af:

Rygbøjninger x 10 reps @ +5 kg

Side bøjninger x 10 reps each @ 22 kg

Strecth!


Kommentar: En lille cardio træning, hvor jeg fik pulsen lidt op og svedt lidt! Efter træningen underviste jeg, og derefter var jeg til behandling hos Rune! Vi havde aftalt, at han i dag skulle tage ordenligt fat og så skal armen/albuen have helt ro i morgen. Jeg kan sige med sikkerhed, at jeg bliver virkelig øm i min arm i morgen! Jeg fik i dag nummeret til Osteopaten, så ham kontakter jeg i morgen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar