lørdag den 6. april 2013

Dagens træning!


Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

3 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Træk fra hofte/knæ/dyb hæng: 15 kg (2+2+2 reps) x 2 - 25 kg (1+2+2 reps) x 4

Frivend: 45 kg (3 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps) - 70 kg (2 reps) - 75 kg (2 reps) x 2 - 80 kg (1 rep) - ( 85 kg (1 rep) ) 


Forsøg 85 kg: http://www.youtube.com/watch?v=bqxUqC7rc8w

Ben foran: 65 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 90 kg (2 reps) - 95 kg (2 reps) - 105 kg (1 rep) - 115 kg (1 rep) - ( 120 kg (1 reps) )

115 kg: http://www.youtube.com/watch?v=W7oCa_TgYkQ

Forsøg 120 kg: http://www.youtube.com/watch?v=i3DdRt1y47w


Kommentar: Testede igen albuen efter Runes ordre med helt lette kilo! Ingen smerter! Ellers var det en rigtig god træning i dag! Det var virkelig dejligt for humøret og det mentale, at have en god træning som i dag! :) Mine frivend føltes så lette i dag - 80 kg, var gode og derfor skulle jeg da også have et forsøg på 85 kg! Den er hevet virkelig højt og kommer godt på plads, men den er lige tung nok til at jeg kan holde den så kommer lidt dybt! Men banen var super og derfor ingen problem bare at gå ned! Så fedt! Efter 3 gang ret tunge ben allerede i løbet af ugen, var det ikke helt ventet at jeg skulle vildt højt i ben i dag. Det viste sig så, at benene mente noget andet! :D Så tangering af PB med 115 kg - ret let til forskel for sidste år da jeg tog dem. Derfor kom der også 120 kg på stangen, men desværre kommer jeg lidt på hælene til sidst og derfor tog Anders ved, da der ikke var nogen grund til at vride den op. Den er der næste gang! :dance:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar