onsdag den 3. april 2013

Just love SQUATS!!

Opvarmning:

3 runder af:
20 x mavebøjninger
10 x rygbøjninger

3 runder med tom stang:
5 x trækben
3 x trækbalancer
3 x træk fra hæng

Vægtløftning:

Træk fra hofte/knæ/dyb hæng: 15 kg (2+2+2 reps) x 1 - 25 kg (2+2+2 reps) x 3

Vend: 45 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps) - 75 kg (2 reps) - 80 kg (2 reps) - 85 kg (2 reps) - 90 kg (1 rep) - 95 kg (1 rep) x 2 FAIL - 75 kg (2 reps)

Ben foran: 65 kg (5 reps) - 85 kg (3 reps) - 90 kg (2 reps) - 95 kg (2 reps) - 100 kg (2 reps) - 105 kg (2 reps)

Finisher:

3 runder af:

Omvendte rygbøjninger x 10 reps

Abs x 20 reps @ +10 kg


Kommentar: Efter i mandags hvor albuen igen stod af og ikke ville være med, tog jeg kontakt til Rune! Han behandlede mig i dag inden træning - jeg har overbelastet min triceps sene og den skal have lidt ro, men samtidig heller ikke fuldstændig ro. Albuen gør ondt og bliver irriteret i øvelser hvor der kommer belastning på over hovedet - altså træk og OP. Så igen i dag bestod træningen af vend og ben. Mine vendinger var egentlig rigtig fine, men da jeg nåede til de 95 kg, var hovedet bare ikke med i dag! ](*,) :blackeye: Derfor skulle ben foran bare være gode! De 105 kg var virkelig lette, så det var jo skønt - hvis jeg har en dårlig dag, så må jeg jo lave ben, så jeg kan få lidt optur igen! Benene svigter sgu aldrig!!! Jeg fortsætter nu noget behandling hos Rune og skal så samtidig til en osteopat, som skal finde hoved og hale i min højre arm - altså finde ud af hvor det hele stammer fra.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar