lørdag den 2. maj 2015

Træk, træk & lidt flere træk!

Opvarmning:

3 runder af:
10 toes to bar
10 omvendte rygbøjninger 
10 air squats

Xiaofeng skulderøvelse: 5 reps h+v x 3 sæt @ 2,5 kg

2 runder med tom stang af:

5 trækben
3 trækbalance
3 træk fra hæng


Vægtløftning:

Træk med stop: 35 kg (3 reps) - 45 kg (3 reps x 2) - 55 kg (2 reps x 2)

Træk: 45 kg (3 reps x 2) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (2 reps) - 70 kg (1 rep x 2) - 70 kg (1 x 2 kiks) - 65 kg (1 rep x 2) - 70 kg (1 x kiks) - 71 kg (1 rep) - 72 kg (1 x 2 kiks) - 65 kg (1 rep)

Benpres trækfat: 45 kg (5 reps x 2) - 55 kg (5 reps x 2) - 65 kg (4 reps x 2) - 75 kg (3 reps)


Kommentar: Folk der kender mig vil vide, at jeg normalt ville være eksploderet over en træning med så mange kiks som i dag! Anders og jeg valgte i sidste uge og ændre min startposition både i træk og i vend, men specielt i træk er det enormt svært for mig. Jeg er på ingen måde dus med den nye start, men kan bestemt se fordelen ved den og er også sikker på, at den på sigt vil blive rigtig god. Jeg har altid haft stor tendens til og komme på tæerne - simpelthen fordi det går for stærk og for meget frem i starten! Jeg havde derfor i dag besluttet mig for, at jeg simpelthen bliver nødt til og accepterer de kiks der kommer og arbejde videre ud fra dem. Det er mentalt meget udfordrende for mig, men jeg håber mine træningsvenner er enige med mig når jeg siger, at jeg i dag var meget rolig og afslappende omkring kiks'ne - okey, et par små udbrud hist og her, men ingen hystade eller hidsigprop! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar