fredag den 29. maj 2015

Hopefully I can walk tomorrow ...!

BB:

BB ben bag: 65 kg (6 reps) - 75 kg (6 reps) - 85 kg (6 reps) - 95 kg (6 reps) - 105 kg (6 reps) - 115 kg (5 1/2 reps) - 85 kg (20 reps) - Drop sæt: 65 kg (7 reps)

A. Stivbenet DL: 75 kg (12 reps x 4)

B. GHD back extensions: 15 reps x 4 sæt

A. Walking lunges: 45 kg (20 skridt x 2) - 50 kg (20 skridt x 2)


B. Jumping squats: 20 reps x 4 sæt



Kommentar: Efter tre dage på Eleiko's vægtløftnings seminar var jeg egentlig godt slidt og brugt i kroppen. Vi har både i går og i dag lavet virkelig mange reps med tom stang og lettere kilo. Men når man har været fysisk aktivt i løbet af en hel dag er man tydeligvis mærket! Jeg legede bare lidt til opvarmning for, at få gang i kroppen igen for 4-5 gang i dag. Lige umiddelbart syntes jeg, at programmet så overkommeligt ud, men da jeg var halvvejs igennem tænkte jeg hold nu k***! I ben bag på de 65 kg i mit sidste trop sæt forsvandt mine ben vitterligt under mig. Jeg sad død i bunden med 65 kg og kunne ikke komme op!! WTF!! Og det var kun første øvelse. Efterfølgende gik det ganske fint - jeg har lige nu fortsat virkelig meget fart/uro i mine ben, men det er helt sikkert lækkert i morgen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar