fredag den 1. maj 2015

Fun Friday!

Opvarmning:

3000m jog på Bagsværd stadion.

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 air squats

Xiaofeng skulderøvelse: 5 reps h+v x 3 sæt @ 2,5 kg


Vægtløftning:

Trækhiv til knæ: 45 kg (4 reps) - 55 kg (3 reps x 2) - 65 kg (3 reps x 2)

Trækhiv: 55 kg (3 reps) - 70 kg (3 reps) - 80 kg (2 reps x 4)

Ben bag: 65 kg (4 reps) - 85 kg (4 reps) - 95 kg (4 reps) - 105 kg (3 reps)

Pull ups: 1 rep x 5 sæt

Chin ups: 1 rep x 5 sæt


Finisher:

2000m jog på Bagsværd stadion med Jose.


Kommentar: Der var ikke det store på programmet i dag, da ugen er lidt forskudt og jeg i stedet skal lave mine træk i morgen. Jeg startede med og jogge lidt for og teste knæet - det har det nogenlunde, men er fortsat ømt. Jeg tror at det, som altid, bare er slaget og det tryk min menisk formentlig har fået der lige skal have lidt ro. Jeg arbejdede med mine nye start i mine hiv og syntes faktisk, at jeg fik dem til og fungerer ganske udmærket. Så er det bare og overfører det til træk'ne i morgen, og så bliver det forhåbentlig rigtig sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar