tirsdag den 29. marts 2016

God timing, not so much!

Opvarmning:

3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 air squats

2 runder med tom stang af:
5 nakkestem
5 trækbenbøjninger
3 trækbalance
3 ståtræk


Vægtløftning:

Trækbenbøjninger: 35 kg (4 reps) - 45 kg (4 reps) - 55 kg (3 reps x 3)

Trækbalance: 35 kg (4 reps) - 45 kg (4 reps) - 55 kg (3 reps x 3)

FV/BF/OP: 45 kg (2+2+1 reps) - 55 kg (2+2+1 reps) - 65 kg (2+2+1 reps x 4)

Pushpress: 35 kg (4 reps) - 45 kg (4 reps) 55 kg (3 reps) - 60 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps)


Finisher:

RomWod of the day med Strøm og Lasse


Kommentar: To skridt frem og et tilbage - det er cirka sådan min krop fungerer. God timing har aldrig været "my thing" frem mod et mesterskab, så sådan skal det da heller ikke være denne gang. På et let træk til træning i fredags satte mit SI-led i højre side sig fast, og jeg matte stoppe min træning. Det er heldigvis ikke første gang, at min lænd låser på denne måde men det kræver lige nogle dages ro og føling før jeg kan træne igennem igen. Trods påske var jeg heldig og få det fikset i lørdags, så jeg igen i går kunne starte stille og roligt op igen. Der er fortsat små 2,5 uge til jeg skal løfte ved EM så det skal nok gå. Ja, det er pisse irriterende, men well jeg er efterhånden vant til at tingene ikke bare glat - en optimal træningsperiode frem mod et mesterskab kommer vidst aldrig til og ske for mit vedkommenede, eftersom at tung træning i en længere periode og min krop ikke helt er et match. Jeg håber på og kunne løfte igennem igen sidst på ugen, og forhåbentlig nå og få 1-2 tungere træninger mere i kroppen inden det går løs i Norge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar