tirsdag den 5. april 2016

EM countdown: 5 days!

Opvarmning:
 
3 runder af:
20 atomic sit ups
10 rygbøjninger
10 air squats
 
3 runder med tom stang af:
5 nakkestem
5 trækbenbøjninger
3 trækbalance
3 ståtræk
 
 
Vægtløftning:
 
Dødløft T-fat: 45 kg (4 reps x 2) - 55 kg (4 reps x 2) - 65 kg (3 reps x 3
 
Trækhiv: 45 kg (4 reps) - 55 kg (4 reps) - 65 kg (3 reps x 2) - 75 kg (2 reps x 3)
 
Ben bag: 45 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (3 reps) - 100 kg (3 reps) - 105 kg (3 reps)
 
 
Finisher:
 
GHD sit ups: 10 reps x 5 sæt
 
 
Kommentar: Klar til EM? Tjah, det må tiden vise. Jeg var i torsdags hos Nikolaj som, for første gang i de 4-5 år han har behandlet mig, rådede mig til rest/træningsfri ugen ud. Jeg havde i går derfor min første træning siden i onsdags. Der er ingen tvivl om at det har været godt for min krop og holde fri, men samtidig også virkelig frustrende når man allermest bare har lyst til og løfte tungt! De sidste 8-9 dage, inden det går løs i Norge i næste uge, vil blive brugt på stille og roligt og kører mig op i det omfang jeg kan holde til det. Burde jeg løfte - måske, måske ikke - men jeg har belsuttet mig for at jeg vil. Min styrke er ikke forsvundet af og holde fri i 3-4 dage - jeg ved hvad jeg kan, så det er bare og holde hovedet koldt, og nyde det! Jeg elsker og stå på den store scene, og er taknemmelig for at jeg endnu engang får mulighed for det.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar