tirsdag den 26. april 2016

Hva' nu?

Opvarmning:
 
4 km jog i Fælledparken
 
 
Vægtløftning:
 
DL T-fat: 45 kg (4 reps) - 55 kg (3 reps) - 65 kg (3 reps x 2) - 75 kg (3 reps x 3)
 
Stødhiv: 55 kg (4 reps) - 75 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (3 reps x 2) - 105 kg (2 reps x 2)
 
Ben bag: 65 kg (5 reps) - 75 kg (5 reps) - 85 kg (5 reps) - 95 kg (5 reps) - 105 kg (5 reps x 2) - 115 kg (5 reps)
 
 
Finisher:
 
Omvendte rygbøjninger: 12 reps x 3 sæt
 
GHD sit ups: 10 reps x 7 sæt
 
 
Kommentar: De sidste par uger har der været stille på bloggen, og det bunder i at jeg egentlig ikke har lavet så super meget. Jeg har siden EM ikke haft den helt store lyst til og træne - nok primært fordi mine håndled, min skulder, min albue og min tommelfinger, ja generelt bare mine arme gør ondt. Der er pt mange ting jeg ikke kan lave, så jeg er mere eller mindre gået på sommerpause/styrketræning. Med et DM hold om 2 ½ uge er det selvfølgelig bade irriterende og ærgerligt, at jeg igen igen er skadet og med meget stor sandsynlighed ikke løfter. Jeg er nok efterhånden kommet til den erkendelse, at min krop bare ikke er der hvor jeg gerne vil have den er. Det betyder også at min krop og dens ve og vel fra nu af har førsteprioritet! Første step er at få lavet nogle skanninger for og sikre mig, at der ikke er noget helt galt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar