søndag den 24. januar 2016

Landsholdssamling @ Dag 3!

Opvarmning:

Udstræk

2 runder med tom stang af:
5 nakkestem
5 trækbenbøjninger
3 trækbalance
3 ståtræk


Vægtløftning:

Træk fra hofte: 35 kg (4 reps x 2) - 40 kg (4 reps x 2) - 45 kg (3 reps x 2) - 50 kg (3 reps x 2) - 55 kg (2 reps x 2)

Ben foran/OP: 45 kg (3+2 reps) - 55 kg (3+2 reps) - 65 kg (3+2 reps) - 75 kg (3+2 reps) - 80 kg (3+2 reps x 3)


Kommentar: Landsholdssamling over and out! En rigtig god og hyggelig samling med en masse lækker træning. Det helt store fokus har været teknik og ikke så meget hvor mange kilo der var på stangen. Det har fungeret så fint og have både Roland og Anders til stede! Jeg har under hele samlingen kørt min træning uden bælte - det har bestemt ikke gjort det dårligere. Jeg syntes selv at jeg kan mærke at der sker noget næsten fra træning til træning! Jeg har nydt og træne, hvilket i min verden er noget af det absolut vigtigste. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar