mandag den 23. november 2015

World Championship 2015 @ Day 4 - Only 2 days to go!

Day 4:

Igen i dag har jeg virkelig ikke lavet ret meget. Jeg spiste morgen og var ude at gå en tur inden næste dansker, Kristina Larsen, skulle i aktion ved middagstid. Resten af dagen gik med lidt massage, endnu en lille gåtur, lidt afslapning og så over, og se mænd -62 kg klassens træk inden den stod på den sidste tungere træningen inden det går løs på tirsdag. 
Houston er en kæmpe by, men gud hvor er her bare ikke noget som helst og lave. Ikke så meget som et helt almindelig supermarked er og finde i miles omkreds fra hotellet og Georg Brown Convention Center hvor mesterskabet bliver afholdt. 


Dagens træning:

Træk: 35 kg (3 reps x 2) - 45 kg (2 reps) - 55 kg (2 reps) - 60 kg (2 reps) - 65 kg (1 rep x 2) - 70 kg (1 rep x 4)

Stød: 65 kg (1+1 reps) - 75 kg (1+1 reps) - 80 kg (1+1 reps) - 85 kg (1+1 reps)

Ben foran: 55 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (2 reps x 3)


Kommentar: En rigtig fin sidste træning - mine træk er begyndt og sidde bedre. Det er tydeligt og mærke på kroppen, at den har fået ro og en masse afslapning de sidste par dage. Der er ved og komme rigtig god fart i mine løft hvilket indikerer at min stille og roligt er ved og være klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar