lørdag den 21. november 2015

World Championship 2015: Day 1 & 2!

Day 1:

Vi ankom i går torsdag efter en lang rejsedag. Da vi ankom var klokken 14.40 lokal tid hvilket betød, at der stadig var lang tid til sengetid. Og endnu længere tid til sengetid, da jeg efter ankomst fandt ud af at de har oprettet en D-gruppe og lagt den tirsdag aften kl. 21.25 med indvejning kl. 19.25! Jeg havde håbet den på planlagte C-gruppe onsdag kl. 13.00. Det er første gang jeg skal prøve og veje ind sent - det skal nok blive spændende, men har besluttet mig for at det må blive en del af hele oplevelsen. 


Day 2:

Startede dagen meget stille og roligt med og sove længe, og spise morgen. Formiddagen stod på lidt foam roll og stræk samt et lille besøg ved medic. Jeg fik en let massage af min nakke og skuldre, og så fik jeg tapet min lænd lidt op så den forhåbentlig fortsætter med og være happy happy under hele opholdet. Det først og skulle løfte om aftenen sætter mit A-menneske gen meget på prøve. Jeg er blevet "beordret" til og sove længe eller sove middagslur - to ting jeg absolut ikke er god til eller kan! Så jeg forsøger nu og lidt senere i seng for derved og kunne sove lidt længere.
  

Dagens træning:

Træk: 35 kg (3 reps x 3) - 45 kg (2 reps x 2) - 55 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps x 3) - 70 kg (1 rep) - 75 kg (1 rep) 

Vend fra knæ: 45 kg (3 reps) - 55 kg (2 reps) - 65 kg (2 reps) - 75 kg (2 reps) - 85 kg (1 rep x 2) - 90 kg (1 rep x 2) - 95 kg (1 rep)

Ben foran: 45 kg (4 reps) - 65 kg (4 reps) - 85 kg (3 reps) - 95 kg (3 reps) - 105 kg (2 reps)


Kommentar: Første træning i Houston er in the books! Trænede først klokken 18, men det betød ingenting! Træningen gik over al forventning og nok også bedre end jeg lige havde regnet med. Det er utroligt hvad søvn og hvile af kroppen kan gøre. I morgen skal den første danske løfter, Christina Ejstrup, i aktion. Hun løfter kl. 18.00 dansk tid og det burde kunne live streames via IWF's hjemmeside her: http://www.iwf.net/houston_live/ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar